Joachim Lie Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42538579 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Det er 6trinns manuelle kassen på denne, det er selvfølgelig levert originalt fra BMW da bilen var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Fått bud på 70k Bilen er en drøm å kjøre, tight og fin! Noen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Så meget fin ut! Lykke til med salg. Hadde jeg ikke hatt 540i fra før eller nok biler hadde denne vært meget aktuell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Takk for det! Kommer til å savne denne bilen! E34 har jeg kjørt siden jeg lærte å kjøre bil, det er 14år siden E34 540 med manuell er noe eget! Gromt å kjøre med! Nå når jeg har 2 barn så trenger jeg en nyere bil! Har heldigvis en E30 325 som ikke skal selges, 540en som har fått all pleie de siste årene. E30en har stått lagret for lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Bilder av intereør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Bilder av intereør? Har dessverre ikke det for hånd, men det er svart comfort skinn, med utvidet skinnpakke i dørpaneler, brekk... Grå/svart teppe og svarte velour matter. Ganske pent egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Da er bilen solgt til Crabfish her inne:) gratulerer med ny bil! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå