Rallyeroy Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Kall meg gjerne rar,men jeg synes at i kombinasjon med retro felga så kler den bedre original luka med m-sport list Passer ikke coupe,nei Bmdobbeltv har høyeste bud Luka er nå tatt av bilen og kan evt tas med til Oslo,hvis det er lettere for noen
e30_joakim Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Kall meg gjerne rar,men jeg synes at i kombinasjon med retro felga så kler den bedre original luka med m-sport list Passer ikke coupe,nei Bmdobbeltv har høyeste bud Luka er nå tatt av bilen og kan evt tas med til Oslo,hvis det er lettere for noen inntresert å bytte i noe ? jeg har stabstag fra demper tårn til dempertårn både foran og bak , jeg har også "STIVE" topplager bak
Rallyeroy Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Nei,dessverre Er kun interessert i rent salg
Rallyeroy Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Får du PM'ene mine e30_joakim? Legger seg bare utboksen Send meg gjerne SMS ell ring tlf 93438254 , hvis du lurer på no mer.
e30_joakim Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 har sendt deg PM*er , du svarer ikke .. har du bakluka enda ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå