Kristov Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hva gir den beste bilen for rundt 400k? Blir jo da en veldig ribbet F11 eller en bra E61 eller E65. Noen som har kjørt de ulike bilene og kan kommentere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Beste bilen for 400k må jo være F01 om et år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Beste bilen for 400k må jo være F01 om et år Lenge å vente det da... Kanskje håp om et lite prisfall på F11 når faceliften kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 har ikke kjørt de aktuelle bilene, men synes denne her ser fin ut: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42206847 sikler ihvertfall litt på den selv. burde vel også være mulig å prute på den prisen som vises på finn i dagens marked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Noen som har gått fra E61 til F11 eller F31 og kan komme med litt innspill om forskjellen i komfort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 har ikke kjørt de aktuelle bilene, men synes denne her ser fin ut: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42206847sikler ihvertfall litt på den selv. burde vel også være mulig å prute på den prisen som vises på finn i dagens marked Den hadde da gått veldig langt til og være en 2012 modell! Pendler med Norge - Tyskland vær uke så er det jo forståelig, men selv jeg kjører mye, og siden februar har jeg kjørt 15 000 km, og denna karen har vel kjørt 3 ganger mer enn meg. Hadde skjønt det viss den var brukt som skolebil, men det er jo klart, en sånn bil servicehefte og som det står, entusiasteid bil, så er den mest sannsynelig nøye fulgt opp, så selvom du har 21 000 km igjen av garantien, så er den nok skuddsikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hva gir den beste bilen for rundt 400k?Blir jo da en veldig ribbet F11 eller en bra E61 eller E65. Noen som har kjørt de ulike bilene og kan kommentere? Jeg var ganske bestemt på å kjøpe en 2002 745i dette året, men det viste seg at det var umulig å oppdrive en bil som var helt i orden. Enten var det oljelekkasje fra gir, ellers så var det lamper som lyste, eller motorlampa som kom på av og til. Så er det jo dette kjente kjølerøret som er feilkonstruert da som det koster en formue å bytte. Jeg endte bare opp med å få den fæle magefølelsen at om jeg fant en feilfri bil ville det ikke vare særlig lenge, så jeg har slått dette fra meg. Arvtageren 750 skal være noe bedre, men det sier ikke mye. Jeg har valgt å legge alt kjøp på hylla og vente litt på at F10 med sterk motor (528i 6 syl, 530i eller 535i) skal bli litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 har ikke kjørt de aktuelle bilene, men synes denne her ser fin ut: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42206847sikler ihvertfall litt på den selv. burde vel også være mulig å prute på den prisen som vises på finn i dagens marked Den hadde da gått veldig langt til og være en 2012 modell! Pendler med Norge - Tyskland vær uke så er det jo forståelig, men selv jeg kjører mye, og siden februar har jeg kjørt 15 000 km, og denna karen har vel kjørt 3 ganger mer enn meg. Hadde skjønt det viss den var brukt som skolebil, men det er jo klart, en sånn bil servicehefte og som det står, entusiasteid bil, så er den mest sannsynelig nøye fulgt opp, så selvom du har 21 000 km igjen av garantien, så er den nok skuddsikker hadde gått et bra stykke til å være 2012 modell, men nå er nok de kilometrene 99% langkjøring, så hadde ikke bekymra meg så veldig for det igrunn.. det er vel garanti til 200kkm på disse, så det gjenstår 121000 km, ikke 21000, så man burde vel stille ganske så trygt sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 har ikke kjørt de aktuelle bilene, men synes denne her ser fin ut: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42206847sikler ihvertfall litt på den selv. burde vel også være mulig å prute på den prisen som vises på finn i dagens marked Den hadde da gått veldig langt til og være en 2012 modell! Pendler med Norge - Tyskland vær uke så er det jo forståelig, men selv jeg kjører mye, og siden februar har jeg kjørt 15 000 km, og denna karen har vel kjørt 3 ganger mer enn meg. Hadde skjønt det viss den var brukt som skolebil, men det er jo klart, en sånn bil servicehefte og som det står, entusiasteid bil, så er den mest sannsynelig nøye fulgt opp, så selvom du har 21 000 km igjen av garantien, så er den nok skuddsikker hadde gått et bra stykke til å være 2012 modell, men nå er nok de kilometrene 99% langkjøring, så hadde ikke bekymra meg så veldig for det igrunn.. det er vel garanti til 200kkm på disse, så det gjenstår 121000 km, ikke 21000, så man burde vel stille ganske så trygt sånn sett. Vis garantien går til 200k så er det jo null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå