KimJuhani Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Hei trenger litt hjelp her eller en link Har en e46 328i Sedan Har Supersprint racing Headers å dobble rør hele veien, men trenger å montere denne orginale m3 eksosen. Jeg har kjøpt en plate som skal gi plass til denne m3 eksosen. men trenger altså en Link som kan gi meg noen bilder om hvordan man skal gjøre dette. Så jeg får det 100% Skal ikke fjerne hele brønnen regner jeg med, skal vel bare Kutte plass til denne platen.. Hjelp hadde et gatebil blad der det stod om ombygning til m3 eksos men vet ikke hvor det har blitt av :/ HJEELP gi meg linken å jeg gir 200 kr. på konto!
Bjanne Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 jeg har eksos som går rundt hjulbrønnen og ser ut som m3 eksos. sto på GS bildeler sin demo e46 328 "m3-look" viewtopic.php?f=14&t=255229
KimJuhani Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 jeg har eksos som går rundt hjulbrønnen og ser ut som m3 eksos. sto på GS bildeler sin demo e46 328 "m3-look"viewtopic.php?f=14&t=255229 Faen er du gal, har effektanlegg til 28.000. Da skal jeg ha EKTE m3 bakpotte.. er nesten fri eksos jo så trenger litt mer motstand enn den potta der på gs for 6 lapper ikke faan Noen som kan komme med det svaret jeg er ute etter?
Bjanne Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 vet ikke om det er jeg som er gal når du har kjøpt effektanlegg til en sur 328 for 28 000 ? men det er ikke rakett forskning å bytte akkurat den, det er å bare borre ut alle punktene og skjære ut øverste laget av hjulbrønnen som står der. la den buen som ligger dobbelt i forkant være igjen. grunne det og sveise på ny. pusse, lakke og kitte opp så ere ferdig. VELDIG fort gjort. bare vær flink og borr ut alle punktene skikkelig og få linet opp hullene med de orginale til ledninge til nivåreguleringen osv. et tips ville vert å tatt subframe forsterkninger samtidig da denne dekker over der man skal kutte for å forsterke fra oversiden så slipper man å lappe sammen topplaget i gulvet.
e30 tic Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 syns du skal ha cred for et såpass bra svar Bjanne Bjanne reagerte på dette 1
KimJuhani Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 å forresten, hvor skal du ha Bensin tanken din nå da? Ja men da må jeg ned med alt av bensin tank å helvette.. Men kan noen gi meg en link med bilder? Trenger enda fler tips folkens
///FredriK.S Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Bensintanken vil jo ligge der den ligger originalt den da.
KimJuhani Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 hmm, jeg har fått dette montert, å ble heftig bra.. Mangler bare halve brønnen men ser ganske bra ut innenfra.. så er bare få smelt på m3 eksosen så bråker bilen min mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå