///Magnusrc Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Har trøbbel med bilen som jeg ikke klarer å finne ut av! Det som skjer er at bilen kutter "lugger" på ca 3000rpm. Der har jeg alltid hatt ett turbolagg, men nå klarer den ikke å dra over det.. Dette har kommet etter at jeg gjorde om bensinsytemet. An10 slanger tur retur, hpobensinpumpe(044kopi), nuke fuelrail ca 370cc dyser(som jeg brukte i fjor) og aeromotive a1000 btr. Strøm; har lagt opp ett relé med styrestrøm fra coil(motorromet til bagasjerommet) Bilen går ikke på tomgang. Ser på bredbandslambdaen at den går på maks når jeg gasser på, men slepper jeg gassen går den rett på minimum. Kjører med 3bar trykk(samme som i fjor) Bilen fungerte het fint i fjor, eneste jeg har gjort i vinter et dette og nå oppfører bilen seg slik.. Fikset: Hei! Var flere feil som dukket opp som jeg/vi burde sett for lenge siden.. Var stort hull i belgen til innsuget, relé til pumpa klarte jeg utrolig nok å koble feil så dro strøm fra coil og etter fjerning av original btr hjalp det veeldig mye! (kjører med original rail og slanger nå. Var for å luke ut alle feil..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Du har sjekket at trykket er på 3 bar? og at det følger ladetrykket? Sjekk dysene dine, om du ikke har vært ekstremt nøye med å skylle og blåse ren slangene etter kapping er det stor sjangs for at de er nær tette. Hvordan sitter pumpa? Forøvrig den største overdimensjonen på slanger for så små dyser som jeg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Du har sjekket at trykket er på 3 bar? og at det følger ladetrykket?Sjekk dysene dine, om du ikke har vært ekstremt nøye med å skylle og blåse ren slangene etter kapping er det stor sjangs for at de er nær tette. Hvordan sitter pumpa? Forøvrig den største overdimensjonen på slanger for så små dyser som jeg noen gang har sett Takk for svar! Det er justert til 3 bar. Ja, trykket øker ved gassing. Du sier noe der! Da jeg kappa slangene(stålomspunnet) var jeg ikke nøye nok til å gjøre disse rene!! Pumpa er skrudd fast i gulvet i bagasjerommet ved siden av tanken (Tanken står på vibrasjonsputer) så pumpa skal ikke ha problemer med å få tak i bensin. Ja, jeg har fått høre det angående størrelsen på slangene Tenkte at jeg skulle bygge dette kun en gang så slepper jeg det senere om jeg skulle øke hk. Men ja det er egentlig for dumt gjort uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Da tør jeg tippe på at det er dysene dine som er tette.. AN 10 bør jo holde for ett par tusen hk, så det går nok fint på sikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Send dysene dine til KSR på rens An10 er stort ja, jeg har det fra tank til pumpe, så an8 tur-retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Takker så mye for hjelp Tok opp dysene for en titt og der lå det dritt som så veldig mye ut som rester etter kapping! Skal sjekke opp om det er noen lokale her som kan rense de først, for vil få bilen ferdig tidligst mulig før gatebil. Men da veit jeg at de kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå