Snake_amgg Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 I fjor vinter fant jeg noe litt spesielt under venstre baklykt: Ser ut som om en eller annen (mest sansynlig lakkerer??) i produksjonen hos BMW som har tatt seg tid til å signere? kan hende jeg tar helt feil, men synest det var litt tøft! jeg hadde også satt namnet mitt på ett slikt kvalitetsprodukt PS det er ikke ripet inn,men gjort med pensel, mest sansynlig når lakken fortsatt var våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake_amgg Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Anbefaler autofinesse sin mint rim wax for de som hater å vaske felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Håhoi! Oransje blinkers er en vinner i mine øyne på denne! Bare senk igjen så er denna gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake_amgg Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Håhoi! Oransje blinkers er en vinner i mine øyne på denne! Bare senk igjen så er denna gull! Skal se om ikke det blir senk og litt lakk i løpet av vinterhalvåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 utrulig pen farge på den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Denne likte eg uvanlig men pen farge! M-tech og senk og denne er en innetier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå