Sturmtiger Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Hei. Ønsker å kjøpe ett sett med felger, helst i alu. Med dekk hadde vert greit, men trenger ikke være et must. I nerheten av Hordaland ville vert flott så jeg kan hente, men kan sendes til meg via post. Prisklasse: student'ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Har 4 stk Bmw felger liggende, 16toms, men dessverre dårlige dekk. Men de går billig, kun 600,- pluss frakt, for alle. Grei stand. Helt like de på bildet, men er ikke disse.(Kun fordi jeg ikke har eget bilde her hjemme, ikke fordi mine er fæle altså Bor på Sørlandet, så må sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Har ikke noe imot flere felger, fyr på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EntusiastE36 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Har noen pene 18" til E36 med litt dårlige dekk, holder nok kansje en sesong til. Holder til i rogaland, karmøy. Kan frakte dem til bømlo hvis det er nærmere Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Sommer felger er kjøpt inn, hadde vert greit med noen vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå