pj0tr Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 har en gammel diff til min e30 som jeg tenkte at jeg skulle få renset og lakkert opp. lurte på hvor skånsom syrevask er mot metallet og mot alt av mekaniske deler inni diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pj0tr Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Syre som alt annet er vel gitt i flere konsetrater, forskjelige typer og vil derfor gi forskjellig effekt. Hvilke prosess/måte du ønsker bruke syrer på har også stor betydning. Skal det sprøytes på, skal det ligge i bad, temp... Vær uansett forsiktig med tanke på din egen sikkerhet ved bruk av konsentrerte syrer og for den sak skyld baser også. Anbefaller enten bruke et overflatesenter med fagfolk eller noe som innholder en bruksanvisning. Jeg kjøpte en tid tilbake noe ferdig på spray fra en lakk butikk som skulle skylles av med vann kort tid etter på ei girkasse. Resultat ble ikke fullt som håpet. Parafin og kost etter skyldt av vann var for min del et langt bedre valg. Høyt konsetrat av syre og baser kan spise opp pakninger.. men alt til sitt bruk og måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pj0tr Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 er en delevasker som blir brukt på et verft som jeg tenkte å låne. tenkte å bare kjøre selve innmaten av diffen i delevaskern for å få fjernet alt av gammel spon og drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå