Gå til innhold

93' 318is. Byttes i e36/46 320d/325i

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klør i fingrene etter 6'er nå... Er det noen som vet om det er mye arbeid og godkjenne bilen med 2,5 evt 2,8? Har hørt at is'n har samme understell og bremser som 2,0/2,5 ? Har så lyst til og bygge om!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått somla meg til og sota den ene sideruta! Rakk ikke begge :P får ta den siste på søndag ;-)

Her er ruta plukket ut..

gvnlsrn9dvvjp6zwjvji.jpg

Og her er den inn igjen! Aldri sota før, så blei ei synlig boble, men ble fornøyd! Hva syns dere? :)

blymv66nev6itczy3a7v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydlig bil :) men synes du heller skal sote alt eller ingen soting, synes ikke det ser bra ut bare bak :)

sant så sant! Bestilte ferdig-skjært sotfilm til framrutene fra ebay idag, så får se hvordan det blir nå :) Hvis ikke har jeg funnet et firma i østersund som proffsoter alle rutene for 2500, så spørs om det blir en tur dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Er så usikker på vingen, om jeg skal ha den, eller ta den av? Hva tror dere? Er org. Motorsport vinge faktisk.. Men om den blir mer clean uten? Og er det noen som veit hvordan man bytter dørhandtak på passasjerdøra? Takker for svar :)

ix2wzk0avl6gpksv8dft.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje blink og sota lykter er desidert finest, syntes jeg ihvertfall :) Men smak og behag ;)

Jeg syntes vingen er rå, så jeg ville hatt den på :) Se på min vinge f.eks, kunne ikke falt meg inn å fjernet den gitt, har bilder av den uten og det er STOR forskjell på utseendet :D

Dørhåndtakene er vel et par skruer ifra innsiden av dørpanelet uten at jeg skal si noe helt sikkert.. Eneste jeg har hørt er at det er et helt helvette å få det på/ut :P

Pen bil forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje blink og sota lykter er desidert finest, syntes jeg ihvertfall :) Men smak og behag ;)

Jeg syntes vingen er rå, så jeg ville hatt den på :) Se på min vinge f.eks, kunne ikke falt meg inn å fjernet den gitt, har bilder av den uten og det er STOR forskjell på utseendet :D

Dørhåndtakene er vel et par skruer ifra innsiden av dørpanelet uten at jeg skal si noe helt sikkert.. Eneste jeg har hørt er at det er et helt helvette å få det på/ut :P

Pen bil forresten :)

Tror jeg skal legge gulfilm på nærlysa og,+ sote blinkersa mer. Så må jeg prøve sota lykter og oransj blink når jeg blir lei av gult :P tror vingen blir på ei stund til og. Må prioritere dørhandtak og slike ting først *gruer meg*

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd meg på autosol ikveld.. Tok den felgen som så værst ut. Aldri prøvd dette før, men det så ut til og funke bra mtp utgangspunktet! Har et før og etter bilde, men tror nok jeg skal gå over den en gang til imorgen :) jeg brukte malingsfjerner på kanten for og få vekk klarlakken, så pussa jeg over med autosol etterpå.

Sånn så den ut før jeg starta, klarlakkflass og skitt overalt. Føsj..

f49gkxbj2idtbfrdhi89.jpg

Så blank ble den. En runde til imorgen må gjøre susen, hva tror dere? Skal prøve og gjøre det samme med alle 4 til helga, tror m-countur med blank kant kan bli bra B-)

yea82l3tlz5ohf3qneof.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig å få felgene mye blankere hvis du våtsliper før du polerer, her er mine polert først med 800 for å ta det groveste, så 1200 også autosol på drill :)[ Bilde ][ Bilde ]

Du brukte vanlig sliping med 800, så våtslipte du med 1200, eller? :)

Takk for tipset, det skal prøves! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr 400, våt 400, våt 600 våt 800 evt våt 1200, grov polish og fin polish :)

Takker for tips! Skal komme med underveis-bilder jeg tar meg tid :) kommer og en photoshoot med speilrefleks når jeg får justerbar senk, nye framskjermer og polerte felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...