E3Sex Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hadde ikke så mye skader, riper og irring på felgene ellers hadde jeg nok brukt metoden som jørgen skriver, er slitsomt nok å slipe med 800 og 1200, men brukte 800 våt for å fjerne små riper fra klarlakkfjerningen Er mulig å få felgene mye blankere hvis du våtsliper før du polerer, her er mine polert først med 800 for å ta det groveste, så 1200 også autosol på drill [ Bilde ][ Bilde ] Du brukte vanlig sliping med 800, så våtslipte du med 1200, eller? Takk for tipset, det skal prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Har vaska interiøret idag, og tatt en liten photoshoot! Fikk endelig lånt meg et bedre kamera. Tho jeg ikke kan og bruke det Bilen er ikke vasket på bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 stolt eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Tenkte btw og lufte forslaget om bytte/salg.. Er intresert i e46 320diesel, eller e36/46 325bensin. Mellomlegg er uaktuelt fra meg da jeg trenger pengene til skole Bilen selges med 4 splitter nye sommerdekk, ferdig eu-ok, 2 nye framskjermer (ikke rukket og få lakkert de enda) og 2 sett med m-countur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Er vel på tide å få oppdatert med noen kosebilder av interiørrens osv, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå