Tyskerblekk Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Prata forresten med en lakkerer anngående det å flekk lakke, og å lakke støtfangere selv osv. Jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt å bestille noen bokser med lakk fra KOED. Men han lakkereren mente at det ikke var 2-komponent lakk, og vill derfor f.eks ikke tåle avfetting. Hva mener dere om dette? Har jo sett div folk lakkere speil, fangere, osv selv. usikker på lakken til koed, men lakkforhandlere blander vanlig sprøytelakk på boks, slik at du kan lakke selv. Da lakker du basen med vannbasis, og 2 komponent klarlakk. Forhørte meg litt mere idag, og en kompis mente det samme. Men takk! Da blir jeg å lakkere fanger, speil og sideskjørt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Kommer seg nå! Syns du burde gå for orginale linse lykter med ccfl ringer og nye blink før mtech front for å være ærlig. Nå har jeg jo litt sansen for godsenka orginal bil med greie felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå