golf325turbo Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Heisann ! Har en e36 320 som jeg akkurat har bytta til m50b25 ! Motoren er på plass og alt er koblet på plass ( vet ikke om alt er riktig ) od denne dritten vil ikke kjinne engang! Bilen er 94 modell og motoren er uvisst! Men motoren ble starta og gikk fint før den ble tatt ut så må vell bare være en liten bagatell ? Håper noen kan hjelpe meg, for jeg vil ut å cruse
golf325turbo Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Det ville jeg tro! Jording fra karrosseri til motorfeste og 2 jordinger som skal på batteriet ! Men det er 2 tjukke plusser (en som går fra sikringsboks til batteri og en som kommer fra motor til batteri, kommer kanskje fra starter? ) og 2 små plusser som kommer fra ledningsnettet til batteri ! Batteriet er bak btw .. Men er null tegn til liv og det er masse av strøm ! Må jo ha gjort feil en plass?
golf325turbo Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Kan det være noen av de 3 ekstra relee'ene som ikke vil funke ? Siden startern ikke får noe styre strøm ?
golf325turbo Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Hvordan kobler jeg vekk startsperra da ?
glue Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 din nøkkel må kodes inn, eller så må den fjernes i ews.
Pesslaad Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Når kom ews på m50 motorene? Er det ikke m52 som har det, eller er jeg helt på bærtur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå