-Roger- Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Skal kjøpe ny eksos til M20 Hartge 2,7 med originalt Hartge Grenrør. Vet ikke dimensjonen på grenrøret her jeg sitter nå, men det er større enn eksosanlegget som sitter på videre bak. (325i Simons anlegg) Noen som har forslag til hva jeg bør kjøpe? Er E30 M3 eksos større enn 325i eksos? Er det mulig å kjøpe eksos som er stor nok om jeg skulle bytte ut motoren til s50 i fremtiden? Har ikke katalysatorkrav!
-Roger- Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Her var det ikke mye respons Noen som vet om det er mye trøbbel å få E36 M3 eksos til å passe på E30 da?
ehrnst Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 E36 er mulig å få til, men det veier jo helt sykt mye. Det er faktisk ikke så dyrt man skulle tro å få laget noe hos en eksossjappe
-Roger- Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 E36 er mulig å få til, men det veier jo helt sykt mye.Det er faktisk ikke så dyrt man skulle tro å få laget noe hos en eksossjappe Vil du tro man for eksempel kan holde seg under ca 10 lapper fra eksossjappe? Ang e36 tenkte jeg på å bestille effektanlegg og så modifisere, da er det vel ikke like tungt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå