Gå til innhold

97-mod. 725tds *SOLGT*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal fikse de fleste småfeila, men nå reiser jeg snart på ferie, og da har jeg ikke kapasitet til å holde på så mye mere med denne bilen før jeg begynner på jobb igjen. Har man ikke tid så har man ikke tid dessverre, derfor jeg heller vurderer å gå ned litt i pris. Pr. dags dato står den forresten på noen "M6" 18" felger også, så jeg tror ikke nye bilder gir et bedre inntrykk uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi provisjon her $piff? :wink:

Bilen dro nettopp bortover gårdsveien her nå. Litt vemodig, men håper ny eier får bedre nytte av den enn jeg har pr. dags dato. Takker også for en meget ryddig og trivelig handel :applause:

Noen av delene jeg har listet opp i første innlegget her blir nå tilgjengelig for salg i løsvekt. Kommer vel en egen salgsannonse på dette etterhvert, men om noen som har fulgt med på denne tråden skulle se dette så er det hvertfall snakk om Hamann takvinge, komplett baksete med varme, og elektriske sport komfort fremstoler (dørsidene har jeg potensiell kjøper på allerede).

Denne tråden her kan vel forøvrig stenges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å overbevise "Sheik`en" om at han burde montere disse i E38 Arabian-edition`en sin, så vi diskuterte litt hva de kunne være verdt. Jeg vil nok tro at alt under 6k vil bli uaktuelt, da jeg vet at disse stolene er meget ettertraktet i god stand. Skal lage en annonse på dem for å se an litt hva markedet ligger på i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...