minnie Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Hei Driver å skal ordne opp e30'en min litt. Stylinga som sitter på er ikke så fin, den er veldig blass i fargen (gul) og ripete og flekkete. Sprekt litt her og der, og noen stygge klumper med sparkel.. Er ikke helt fornøyd med utsende på bakfangeren, egentlig ikke sideskjørtene heller. Så det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre for å få den til å se finere ut billigst mulig? Vurderte å kjøpe nytt stylingsett, men fyy så dyrt da.. Men hvor mye koster det å få ordnet det jeg har? Er det i hele tatt håp for det tror dere? Også har jeg tenkt litt på å bare kjøpe ny bakfanger, men da står det vel kanskje ikke helt i stil til resten? Eller vet dere om en bakfanger (evt. også sideskjørt) som kunne passet til resten av stylingen? Legger til noen bilder på hvordan stylinga ser ut nå.. Håper på å få litt hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Hvis jeg kan komme med en anbefaling. Riv av det stylinggreiene å sett på orginale fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 kast det langt vekk å kjøp M-Tech styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Billigste løsningen for å få bilen fin er å gjøre som nevnt, riv det av og sett på originale fungere. Spar penger til m-tech og kjøp det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Enig med over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Enig med alle de over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Det beste, viss du vil skille deg litt ut, er vel å sette den i tilnærmet original stand Ikkje mangen som ser originale ut lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Er vell ikke ripene og lakken som er feil med den stylingen Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå