lacim Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Hei, kom over en tysk nettbutikk, www.dm-autoteile.de Noen her som har handlet der før? Virker tilsynelatende ganske bra. Så de hadde ganske gode priser på diverse, så jeg bestilte like greit dette: http://www.dm-autoteile.de/bmw-e39-face ... 95-29.html Bor ikke så innmari langt ifra svenskegrensa, så med levering dit havnet det på rett over 1500 kr. Greit med ca. halv pris kontra norske butikker. Om ingen har erfaringer der, skal jeg gi tilbakemelding når denne kommer Tror de sender med DHL eller liknende, så det skal kun ta et par dager å få fraktet den fra Tyskland og til Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Kjenner han som driver DM, seriøs kar det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Tipper det blir minimal forskjell om du får sendt det til Norge. De drar av tysk VAT. Men du må nok ut med svensk moms da du casher ut delene over disk i Sverige.. Bedre å betalte for norsk moms enn svensk da man må uansett. Da ser du ihvertfall pengene igjen i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Vi har jo kjørt samme fanger til 1990 med tåkelys på kampanje, og gir som regel fine rabatter til bimmers - medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Jeg hadde planer om å kjøpe full M5 optikk derifra, og har såvidt vært i kontakt med gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå