Thorseth90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Legger ut noen bilder av min 320d. Tar gjerne imot forslag til forbedringer! Felgene er orginale BMW style 128 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Nydelig bil; LeMans blå og LCI er alltid riktig! Og du har valgt flotte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Nydelig bil; LeMans blå og LCI er alltid riktig! Og du har valgt flotte felger Helt enig Jeg hadde vurdert blank sort grill, og evt. liten spoiler/leppe på bakluke, om du ikke har det... Ellers så den veldig clean og fin ut, og det ser som regel best ut etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Litt lavere, sorte nyrer, LED corona ringer og grøftelys så blir det bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Takk for fine tilbakemeldinger! Har tenkt på både sorte nyrer og senk men jeg er ikke 100% sikker på hva jeg skal gjøre. Bakfelgen subber allerede med 265 dekk så der må jeg eventuelt gå ned til 255 før jeg senker List på bakluke er jeg ikke noen fan av men led i grøftelys kommer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Vals/kapp den indre fliken av skjermen så går det meste. Innpresset/bredde på 128? Ellers fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 9,5 med ET32 bak og 8,5 med ET46 fremme Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Rart at de subber, er det mye? Har fungert supert på e91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Kjørte selv med 10 et30 m 265/30 bak og 9,5 et33 m 235 uten subbing og uten valsing på min LCI. Hmm, eneste jeg kommer på er om camberen din er for lite negativ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 På min gamle pre-LCI E91 så subbet det ikke med 285.25.20 bak med full bil og last i bagasjen. Mens en kompis som hadde samme bare i E90 med samme dimensjon på hjul og dekk subbet det bake med to-tre i bilen. Begge med M-sport. Kan det være litt forskjell på E90 og E91? Dimensjon på dekk rundt om da? Ville prøvd med 235.35 foran og 245.35 bak Da ha du nok mulighet til å senke mere også. Om du ikke vil senke stort mere, så er senkeskåler foran en fin vei og gå om du vil litt ned foran bare, slik at den stuker riktig. Det gjorde jeg på E91`n min Nydelig bil i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Kjørte selv med 10 et30 m 265/30 bak og 9,5 et33 m 235 uten subbing og uten valsing på min LCI. Hmm, eneste jeg kommer på er om camberen din er for lite negativ.... Det er godt mulig det kan vere grunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Rart at de subber, er det mye? Har fungert supert på e91. Ja det er litt rart. Det er ikke mye nei, kun når jeg kjører på humpete veier.. Mulig hjulbuene på E91 er litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 På min gamle pre-LCI E91 så subbet det ikke med 285.25.20 bak med full bil og last i bagasjen. Mens en kompis som hadde samme bare i E90 med samme dimensjon på hjul og dekk subbet det bake med to-tre i bilen. Begge med M-sport. Kan det være litt forskjell på E90 og E91? Dimensjon på dekk rundt om da? Ville prøvd med 235.35 foran og 245.35 bak Da ha du nok mulighet til å senke mere også. Om du ikke vil senke stort mere, så er senkeskåler foran en fin vei og gå om du vil litt ned foran bare, slik at den stuker riktig. Det gjorde jeg på E91`n min Nydelig bil i alle fall Ok. Da er det sikkert forskjell på E90 og E91 Det står på 264.30 bak. Tror du ikke det vil gå fint med 255.30? Ja jeg er egentlig fornøyd med høyden bak men hadde ikke gjort noe om den var litt lavere fremme, så senkeskåler foran er sikkert et godt alternativ Tusen takk for det, jeg ble veldig fornøyd etter jeg fikk montert nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Rart at de subber, er det mye? Har fungert supert på e91. Ja det er litt rart. Det er ikke mye nei, kun når jeg kjører på humpete veier.. Mulig hjulbuene på E91 er litt større? Kommer du raskt tilbake så skal du få tilbake pengene, men da er jeg ikke gira på brukte dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Rart at de subber, er det mye? Har fungert supert på e91. Ja det er litt rart. Det er ikke mye nei, kun når jeg kjører på humpete veier.. Mulig hjulbuene på E91 er litt større? Kommer du raskt tilbake så skal du få tilbake pengene, men da er jeg ikke gira på brukte dekk! Hehe! nei nå har jeg lett så lenge etter desse felgene at de kommer jeg ikke til å gi fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå