habj Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Solgt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Info. Bilder. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Info.Bilder. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Ring dersom dere er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Bra annonse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Du får legge ut bilder og informasjon eller sende på pm dersom du er interessert i å selge. Jeg ringer ikke på noe jeg har null informasjon om...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Du får legge ut bilder og informasjon eller sende på pm dersom du er interessert i å selge. Jeg ringer ikke på noe jeg har null informasjon om...! Du kunne jo ringe for å få info.En som er intressert ringer,de som vil kverulere skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Lykke til videre med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kunne godt tenkt meg en 850, men en slik annonse gidder jeg ikke vise interesse for. Om du leser retningslinjene på forumet, så ser du faktisk hvordan en fullverdig annonse skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 gir deg 50tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kunne godt tenkt meg en 850, men en slik annonse gidder jeg ikke vise interesse for. Om du leser retningslinjene på forumet, så ser du faktisk hvordan en fullverdig annonse skal være. Om du leser annonsen, så er det ingen 850. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 gir deg 50tusen. Det var vel litt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Så om jeg ringer deg, så får jeg bilen for 50?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå