Mariuskv Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Følger med her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Julaften kom tidlig i år da jeg endelig fikk pakken jeg nå har ventet på i 2 månder! Og det passet bra siden jeg gikk på ferie idag blir nok noen timer i garasjen i dagene framover Så nå blir det bytting av register, toppakkning og hele dritten! Og om dere er et snev av lik meg så liker dere bilder uansett hvor meningsløse de er 2stk register kjeder, tannhjul til kamaksling, dieselpumpe og veivaksling, sleider, slipesett til toppen, toppakkning og kjedestrammer Kjørte en liten motorflush før jeg tappet av den gamle oljen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Begynner å bli god plass nå Den jævla AC-kompressoren skulle ut enten den ville eller ikke! E34 TDS må jo være levert med værdens minste intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Måtte av med fangeren for å komme til skruene til kjøleren til ACen og for å få koblet ut vifta til AC-kjøleren. AC-kompressoren var gåen så ingenting av det skal inn igjenn Jeg vet hvor jeg bor så jeg har ikke bruk for AC uansett Nå er det nok for idag, blir en biff å en dusj så er det kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Høres bra ut dette her ja Sku kjøpt deg en ny større frontmontert intercooler! Ser bøøst ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Det blir gjort etterhvert, første pri er å få den i god teknisk stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Ny dag i garasjen! Får se om man får gjort noe fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Se hær ja! god vogn dette hær! ka e planan før å oppnå 300hk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Har snakket litt med en sørpå som er en "guru" på disse motorene, skal få han til å lage et 300-oppsett til meg. Blir å trenge større eksos, større intercooler, større turbo, annet grenrør, ombygd dieselpumpe, forsterket clutch og noe heavy duty chipping og mapping:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Har snakket litt med en sørpå som er en "guru" på disse motorene, skal få han til å lage et 300-oppsett til meg. Blir å trenge større eksos, større intercooler, større turbo, annet grenrør, ombygd dieselpumpe, forsterket clutch og noe heavy duty chipping og mapping:p Ser virkelig fram til dette! tror det kommer til å bli fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hær kommer det en liten oppdatering med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Ventilene har vist vært borti stemplene Overhaling av topp:) Nye registerkjeder, tannhjul og sleider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Ikke første gang jeg har sett att tds har vert nedi stempla med ventilene, tror det rett og slett er fordi kjeda strekker seg;-) men har overhalt m51d25 med slike stempler, ingen problemer det:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå