Gå til innhold

Raptor91´s BMW E34 525TDS touring

Share

Anbefalte innlegg

Julaften kom tidlig i år da jeg endelig fikk pakken jeg nå har ventet på i 2 månder! Og det passet bra siden jeg gikk på ferie idag :D blir nok noen timer i garasjen i dagene framover :P Så nå blir det bytting av register, toppakkning og hele dritten! :D Og om dere er et snev av lik meg så liker dere bilder uansett hvor meningsløse de er :D

9laolhptva7d5oconvae.jpg

2stk register kjeder, tannhjul til kamaksling, dieselpumpe og veivaksling, sleider, slipesett til toppen, toppakkning og kjedestrammer ;)

c5sszr1moz8g4r990fph.jpg

nckkw6pzqk9pqxfijvip.jpg

hckh55cjn2297kctkzlg.jpg

Kjørte en liten motorflush før jeg tappet av den gamle oljen :)

1x9md1yn68qspqgnca1t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vkwgogs136nu8l6bb7pu.jpg

Måtte av med fangeren for å komme til skruene til kjøleren til ACen og for å få koblet ut vifta til AC-kjøleren. AC-kompressoren var gåen så ingenting av det skal inn igjenn :) Jeg vet hvor jeg bor så jeg har ikke bruk for AC uansett :)

modf0jqepd6wwa5dhh8x.jpg

5z5rcxoro4fpq7wrbmdv.jpg

Nå er det nok for idag, blir en biff å en dusj så er det kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket litt med en sørpå som er en "guru" på disse motorene, skal få han til å lage et 300-oppsett til meg. Blir å trenge større eksos, større intercooler, større turbo, annet grenrør, ombygd dieselpumpe, forsterket clutch og noe heavy duty chipping og mapping:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket litt med en sørpå som er en "guru" på disse motorene, skal få han til å lage et 300-oppsett til meg. Blir å trenge større eksos, større intercooler, større turbo, annet grenrør, ombygd dieselpumpe, forsterket clutch og noe heavy duty chipping og mapping:p

Ser virkelig fram til dette! tror det kommer til å bli fett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...