Raptor91 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Overhaling av topp;) Ny toppakkning er alltid en suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Godt å høre! Ventilene så fine og rette ut så tror ikke det skal bli noe problem:p men plages med justeringa av registeret. har fått start på den nå men den kakkler noe helt sinnsykt. høres ut som at ventilene treffer stemplene, men uansett hvor mye jeg justerer på kammen så er lyden dær. motoren går fint i 2-3 sekunder etter oppstart så begynner kakklingen. høres ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 kan ikke være at ventilene teffer stemplene fordi motoren går fint rundt når jeg turner rundt motoren manuellt med en skralle på veiva.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 se hær ja! hmm surt det dær.. håpe du finn ut av det:D ja du må vel tel å bytte element i dieselpumpa, å d e d vell et fåtall som gjør i skandinavia ? ^^ vet at myna i finnland gjør det, å dieselmeken i sverige gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Har du bytta kjeder? Sveiv den sånn før overhalin?, sikker på att pumpa står riktig innstilt? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 se hær ja! hmm surt det dær.. håpe du finn ut av det:Dja du må vel tel å bytte element i dieselpumpa, å d e d vell et fåtall som gjør i skandinavia ? ^^ vet at myna i finnland gjør det, å dieselmeken i sverige gjør det Har snakka med en som gjør det i norge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Har du bytta kjeder? Sveiv den sånn før overhalin?, sikker på att pumpa står riktig innstilt?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Jepp, har bytte begge kjedene, alle 3 tannhjulene å alle 4 kjedeskinnene. problemet er egentlig kun en skikkelig knakke/bankelyd ikke samme lyden som var før da ventilene virkelig traff stemplene:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Er ikke registerkjede ditt som lager lyden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 nei det kommer fra sylindrene. Må være dieselbank, kan ikke forstå annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 finner du ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Ja vi har gjort en feil så jeg må demontere igjenn og justere registeret, denne gangen har jeg fått lånt meg spessialverktøy som er beregnet til akkurat dette på denne motoren så håper det funker når jeg får gjort det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Endelig kom felgene som jeg har ventet på i 3 måneder nå! Helt ferske fra Tyskland:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Dette blir nok bra, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Takk takk:D Har også kjøpt meg en svensk e34 530 touring delebil uten motor og gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Skal følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå