Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vurderer å gå til innkjøp av en E39 sedan.

Denne skal senkes, og lurer da på hvilket justerbart senkesett er det som senker så lavt som på bilen det er bilde av?

Kenneth

6ajeqahy.jpg

Skrevet
ett som senker kanskje 80mm eller noe slikt.

Ett coiloversett.

Selvfølgelig.. :roll:

Hei.

Vurderer å gå til innkjøp av en E39 sedan.

Denne skal senkes, og lurer da på hvilket justerbart senkesett er det som senker så lavt som på bilen det er bilde av?

De fleste sett senker nok bilen din så mye som på bildet. Jeg har kw. Det kan gå lavere..

Kenneth

[ Bilde ]

Skrevet

Ja, det sier seg selv. Men hvilket? Er jo ett hav av sett å velge i mellom! Kan jo ikke vite hvilket som senker mer enn tüv papirene oppgir. [FLUSHED FACE]

Skrevet
Ja, det sier seg selv. Men hvilket? Er jo ett hav av sett å velge i mellom! Kan jo ikke vite hvilket som senker mer enn tüv papirene oppgir. [FLUSHED FACE]

Ble litt feil i innlegget mitt der ser jeg. Jeg mente at jeg har coilovere fra KW v.2, som har justrebar rebound også. Dyrt, men helt konge å kjøre med. Jeg hadde supersport før, det var dritstivt.

Du skal ikke se på talla som står settet senker i papiret. De fleste sett kan du senke mange cm lavere enn det står.

De skriver bare hvor mye du kan senke bilen å få godkjent.

Skrevet

Ja, såpass veit jeg. Men erfaringsmessig etter å ha senket en del biler så er det noen sett som ikke lar seg senke så lavt bak. F.eks så har jeg en Skoda Ovtavia RS stv nå, med KW V2, der blir ikke bilen lav nok bak.

Så derfor ville jeg høre med andre om erfaringer de har istedenfor å kaste bort penger på ett coiloversett som ikke blir lavt nok siden ingen er like fra fabrikant til fabrikant, og fra bil til bil.

Skrevet

Om du titter litt rundt i prosjekt-trådene inne her, så har jo de fleste coilovers da. De skriver også hvilke coilovere de har. Så det er ikke værre enn å bare titte rundt.

Skrevet

er ikke justerbart i stivhet, men du trenger det ikke stivere :P

man får stivere fjører. har selv 9.2 på min, og med stivere fjører heter det 9.2R.

Remi Berg her på forumet er forhandler og eier? av autobua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...