Chris11slett Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 noen som har ett bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Kan jo være greit å få med hva slags motor du har da.. Men den skal jo være ganske grei å finne den.. ofte under innsuget, og det går vel som regel 3/4 kabler inn på der det er muttere.. og ser som regel slik ut: Denne er vel fra m52 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 ja, det e m52b20. har en sånn ligganes, som eg sku ha bytta.. må eg av me innsug da? det tar jo lang tid har eg hørt.. lettere under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 MÅ vel ikke av med innsug, men er ganske kronglete å drive på uten å ta det av hvertfall..? Men ellers er det jo en gangske grei jobb. sitter 2 skruer inn i kassa og 3 muttere på starteren der kablene er skrudd på.. Vil tro det enkleste er å ta av innsug med en gang og prøve fra oversiden av motoren. (Har ikke skrudd m52 motoren, men det er vel ganske likt m50..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 trangt som i ei jomfru nonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Må bytte starter'n på min M52B25TU om ikke lenge jeg også. Hadde vært knall med en liten worklogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå