RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Er ikke hjemme nå. Men det er orginale 061 og 062, så du finner nok info på nettet. Ikke vært delt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Bud på 7000kr mottatt. er det håp for nye felger på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Da er 16" rs hentet av ny eier. Hvem vil ha et pent sett med 17" Rs? Nye bedre bilder vil komme iløpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Opp!! Ligger jo et sett her til 20000,- disse er jo enda billigere!! kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.e30 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 hehe.. ja, det gjør det.. men for og være likegod tilbake så er vell mine i en annen liga en dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 hehe.. ja, det gjør det.. men for og være likegod tilbake så er vell mine i en annen liga en dine Mye mulig. Forklar gjerne hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.e30 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 hvis du ikke ser det selv så er det jo greit det.. dine er like fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 For det første, så er det utrolig dårlige bilder av mine. Må ta mye bedre bilder av felgene tenker jeg. Men for det andre, du har jo enda dårligere bilder enn meg selv, så er liksom ikke noe godt grunnlag å sammenligne på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Et lite bilde fra innsiden av en felg. Lom som henger igjen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 SOLGT!! (over prisant!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå