Chrisboo Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 http://images.bimmers.no/files/9xkc5ryxsne357r51zme.jpg Litt kjapp annonse dette, så beklager mangelfulle bilder og info. Er Minerva dekk, 245 fremme og 265 bak. Dekk og felger var helt nye i mai. Felgene er 100% strøkne, ikke en eneste ripe eller hakk i de. Innpresset er egentlig til BMW e60/61 X drive. Men har dyre dreide spacere montert. Pga. spacerene så ligger dekkene etter mitt syn perfekt i hjulbuen. Det er ikke orginale BMW felger, men fullverdig kopi med hensyn til utseenede. Selges for kr 6500. Eieren og felgene befinner seg i Bergen Selges da jeg ønsker 20" Kan være intressert i å bytte i 20" felger. Jeg har rimelig bestemt smak, så jeg beklager eventuelle avslag på bytteforslag Ønsker helst orginal BMW design eller Beyern felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 ET er det på disse felgene? Hvor mye måtte du space for å få felgene på? Gjelder E60 facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisboo Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Skal sjekke ET, men er ET til E60IX. Ang. spacere så må jeg se når samboeren kommer tilbake fra hytta De er innlysende relativt store for å utjevne innpresset til IX. De er dreid og vekten på de er pinlig nøyaktig. Mener spacerne kostet 2800. Når det gjelder dekkene så kan det ikke registreres slitasje på de. Kjører lite på sommerstid, bruker mc så mye jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Du er ikke i tøibteresdert i bbs lm kopi felg da? I 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisboo Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hei Det er uten tvil flotte felger, men jeg synes ikke de passer E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå