Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide å bytte bærearmen foran høyre side på min e46.(175K km) Bilextra sjekken fortalte at det var en hel hau som burde byttes..foran-høyre bærearm,bru,kula,foring osv.. Men jeg nøyer meg med å bare bytte bærearm m/ foring.

Jeg hører ganske tydelige kaklelyder ved svingninger og over humper. Merkes ikke ved langkjøring, men lav fart. Ved brems i høy fart så trekker rattet til sidene. Hva er det tegn på? hva er gåen ?

Så jeg lurer på av noen som har erfaring/peil på om hvilken av delene som bør byttes.

Jeg har gjort innkjøp av nedre bærearmen med foring.

z3w9qf0wobjhtc3m803p.jpg

Henger med en bærekule på armen..regner med at det er kula? trenger vel ikke å bytte delen som kulen er montert i ?

wdkw7vsycxm3jewa8mng.jpg

Trenger jeg den på bildet ?

Setter stor pris på alle svar!

Skrevet

jeg er ikke helt med når jeg ser en kule på armen og som på bildet nr 2. Må jeg ha nytt sett med den på bildet nr 2 for at kule byttes?

Den er jo på min å. og den er ikke firehjuls....

Skrevet

Dette er forbruksvare på E46, skift komplett bærearm med bakre foring, kjøp fortrinnsvis originaldeler. Har hatt E46 selv tidligere og har erfaring med dette, uoriginale armer fra GS holdt knapt et år. Vær også oppmerksom på at det er forskjellige del.nr på biler med og uten M-pakke/ M-sport suspension.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...