emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Da har jeg bestemt meg for å pusse opp min e46 stasjonsvogn. Etter en del år på veien så har det kommet frem en del lakkrust her å der på bilen. så derfor så må den få seg en oppusing Den skal lakkeres opp igjen i den samme orginale fargen. det vill også bli handlet inn noen nye deler her og der. Deler som er på handlelisten: Valsing av hjulbuer. (er gjort) Nye svarte nyrer (kanskje carbon) Nytt justertbart senkesett. Nytt Eksosanlegg. Nye 19" Kantfelger. Angel Eyes ringer. Nye blinklys. Kommer sikkert en del deler til å Prosjekte starter etter ferien er ferdig greit å samle sammen krefter Sånn ser bilen ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Følger med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 men så lurer jeg på om jeg skal lakkere listene på dørene å fangerene i samme fare som bilen. hva syns dere om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 men så lurer jeg på om jeg skal lakkere listene på dørene å fangerene i samme fare som bilen.hva syns dere om det ? Nei. Bra at sorte lister til å bryte fargen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 ja det er det jeg lurer på jeg å.. men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Ser bra ut, utrolig fin farge! Valsinga, ble den gjort i Rørostraktene? Har en E46 som trenger en liten omgang valsing i buene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 valsinga gjorde jeg på jobben selv. En ansatt som har skaffet seg hjulbuevals selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Aha, kjekt da! Hadde vært praktisk om noen tok på seg sånt oppå fjellet egentlig. Uansett, synes du bør beholde de svarte listene. Bør være noe som bryter med alt det røde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Ja da er ferien ferdig å da er det bare å skru bil Her under demonteringa Da jeg tok av skjermene foran så var det vell som forventa. Mye rust så da blir det vell to nye skjermer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 beklager for litte oppdateringer her. men driver å lakkerer deler å sånn nå så jeg skal prøve å komme med nå bilder innen noen dager : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 da kommer det litt oppdateringer her Som dere ser så var det en del rust i dørene alle fire dørene så sånn ut før rusten ble slipt bort. Her er bilen klar for grunning:) Her er bilen klar for lakkering av kanal å bakskjermer. Her er dørene lakkert. dårlig bilde da men :/ Her ser dere litt hvordan det blir når dørene er satt på Panser å bakluke klar for grunning. kommer flere bilder etter hvert når jeg får tatt noen bilder. så det som gjenstår å gjøre nå er å lakkere frontfanger, fram skjermer, å mye små deler. så det går mot slutten nå Er det noen som har nå erfaringer om åpneren til bakruten på disse touringene? for jeg har problemer med at ruten åpner seg selv? noen som har vert borti nå sånt før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Det er den lille flatkabelen som ligge opp i taket som styre bakruta... Samme problem med min... Endte me at æ klippa den flatkabelen så ikke vinduet sko sprette opp heile tia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Da er bilen monter opp igjen så da kommer det noen bilder som jeg har tatt av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 ble jo veldig pen, tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå