Positiv Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Hei Når jeg starter og kjører bilen om morgenen, fungerer styre snekka som den skal. Men når jeg har tatt noen svinger, blir den hardere på styringen. Så er det noen som har erfart noe liknende. eller kjenner til verksted, som har greie på styresnekker. Mvh Bent
BmwDieselPower Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Sliter med det samme, så er det noen som veit hva det kommer av er vi hvertfall 2 som blir takknemlige:)
Positiv Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Se der ja, flere med samme problem. det rare er at når jeg parkerte bilen for vinteren fjor høst, fungerte snekka som den skule. Men det jeg har gjort mens bilen var til vinterlagring, var og bytte servo pumpa. Men lufta den, og pumpa fungerer som den skal. Så vet ikke om det er kommet luft i systemet, eller at tannhjulene i snekka klyper på en eller annen måte. Har prøvd og juster skruen på snekka slik at det blir lettere å styre, men blir fortsatt noe hard, å uakseptabel stor dødgang. Vi får satse på at det er en eller annen som leser innlegget, som har liknende erfaring, og klart å løse det. Mvh Bent
stig. Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 litt tight justert kansje, så den klyper når den blir litt varm eller noe ?
Positiv Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 det eller noen ventiler som driver å kødder med deg Er ikke for tight strammet, og den den fungere som den skal, helt frem til man har kjørt litt. Har prøvd å slakke skruen en del, men da blir dødgangen alt for stor, og fortsatt så klyper det, men noe mindere. Men har bilen stått i flere timer, skjer det samme igjen. Ventiler. Ja hvem vet. Viser det seg at det er gjort feil, vedr. overhalingen, retuneres den tilbake til selger. Men siden det er i Usa, må jeg først være sikker på at jeg ikke har utelatt eller oversett noe. Mvh Bent
stig. Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 du hakke kansje hatt på en litt feil olje eller noe da,siden den funka fint til etter du hadde byttet pumpe og lufta den?
Positiv Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 du hakke kansje hatt på en litt feil olje eller noe da,siden den funka fint til etter du hadde byttet pumpe og lufta den? Har etterfylt med det samme, jeg har brukt tidligere. Dexron III Mvh Bent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå