Prikken Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Bakruteviskeren har vært trøbblete en stund, virker atogtil, spyling bak virket..så sluttet viskeren og fungere. skiftet "alt" som kan skiftest på selve ruta. Gjennomføringa og heile sulamitten. No virker det fremdelles ikkje. Motoren får iallefall spenning. Trur sikringa er ok, har berre den tyske innholdsfortegnelsen. Kor er sikringa til bakruteviskaren og spylaren 100% sikkert på ein 1999 bmw 525tds? Kan evnt eit rele vere ødelagt, evnt. Kar er det? Elektriske feil på bil er ikkkje kjekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 dynk dritten i WD40 motoren bruker å ruste fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Men hva med spyleren bake da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 kabelbrudd i hengslene kanskje? virker alt annet på bakluka (lys, varmetråder, lås)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Ja, alt virker ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Mulig å kjøre motoren uten belastning? så får du hvertfall sjekket at den går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Er det noen som har oversikt over releene som er bak attmed batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBN Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hvis det er samme opplegget som på e46 med 2 kontakter inn på viskermotoren der den ene består av 3 tykke og den andre kontakten har flere tynne ledninger så må du nok spandere på deg ny motor for da ligger styringen til spyler i viskermotoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå