Enoksen Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Hei. I dag tidlig når jeg skulle starte bilen min, var det ingen lyder før jeg startet den opp. Satte ifra meg bilen, og gikk. Når jeg kom tilbake senere var det ei vifte som sto å gikk. Det er vifta som er bak selve varmeanlegget som står å går, å går ikke av selv etter flere timer. Er det ei sikring som kan være gåen, eller er det enheten som er noe galt med? Noen måter å sjekke dette ut på? Er en e46 coupe 2001. http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... ntid=17617 Er av denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002TII Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Hvis du snakker om at varmeapparat vifta går av seg selv så er det kjent problem. Det er et sluttrinn(også kaldt vifte motstand fra før i tiden). Den står inn i viftehuset med kjøleribber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enoksen Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hvis du snakker om at varmeapparat vifta går av seg selv så er det kjent problem. Det er et sluttrinn(også kaldt vifte motstand fra før i tiden). Den står inn i viftehuset med kjøleribber. Er nok den jeg snakker om, ja. Mulig å fikse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002TII Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Beklager. Lukket del. Enkel å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enoksen Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Selve vifta jeg må skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002TII Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå