toddegutt Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Har nettopp kjørt fra Trøndelag til Tønsberg. Oppdaget at temperaturnåla "gikk opp" til normal for så å falle ned på "null", for så å flytte seg så vidt over det blå feltet. Slik holdt den på hele veien. Har sjekka kjøleveskenivå som er helt normalt, likedan arbeidstemperaturen var helt normal også i køkjøring gjennom Oslo. Kan det være dårlig kontakt på føleren og hvor sitter den i så fall? Kan det være luft i systemet? En eller annen smartere enn meg der ute..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Funker varme app bra,? Kansje dårlig termostat eller tempføler kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddegutt Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Varme apparatet funker som normalt mener jeg.....Sjekka om det kom varme i dag og det gjorde det. Tenkte på ukontakt på føleren i og med at det kommer og går. Vet du hvor den sitter slik at jeg får sjekka den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Bilen min oppførte seg ganske likt (ut i fra beskrivelse), men det er nå en 1.4L VW Polo... byttet termostat (bilen kokte), så fungerte måleren (nåla) bedre også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå