Anterialis Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Hei, et par spm. vedr. min bil med alarm: * Jeg leser at det skal være en panikknapp, nærmere bestemt dersom du holder inne "åpne bagasjelokket"-knappen i flere sek., skal alarmen begynne å ule. Det gjør den ikke i mitt tilfellet, det eneste som skjer er at bagasjelokken åpner... * er det mulig å endre slik at bilen piper forsiktig når man aktiverer alarmen? Jeg vet jeg har alarm altså.. Det står i utstyrslisten samt. at det piper og står i dersom jeg låser bilen med vinduene nede og stikker hånda inn.. Takk for hjelp =)
GSW Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Panikknapp og lyd når ein låser/låser opp bilen kan programeres med NCS Expert. Eg programerte bilen til å pipe når ein låser og låser opp, men det høyrtes heilt teit ut. Ikkje sån som på amerikanske filmer
Anterialis Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Hei! Jeg holder til i Hamar, men er jo i Oslo-området av og til. Ja, tror kanskje ikke jeg ønsker piping når jeg aktiveres/deakt. alarmen, men dersom det var en måte å teste dette ut på selv kunne jeg jo testet men da høres det jo vanskeligere ut.. Panikknapp kan jo være greit å ha tilgang til. Hva koster noe sånt noe å få kodet om? Trodde dette var aktivert originalt, da det står skrevet i manualen?? Imputs på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå