BB TURK BB Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 BMW E36 32OI COUPE TIL SALGSinnbytte er mulig : Motor-sykkel eller sedan (helst 4 dørs bil) , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Fin bil! takk , grei bil ,så lenge den hadde vært litt mer finn i lakken skal ta noen nøyere bilder senere litt diverse overflate rust på hjulbuer bak og panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 bytte i E34 V8 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 bytte i E34 V8 sedan? kan tenke på det , kom med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Jeg har en 09 mod Yamaha R1 med MotoGP-dekaler jeg selger. Gått bare 3800 km, så er selvsagt som ny. Selges fordi den aldri blir brukt.. Pm om det skulle høres interessant ut. Mvy Rune Følid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Jeg har en 09 mod Yamaha R1 med MotoGP-dekaler jeg selger. Gått bare 3800 km, så er selvsagt som ny. Selges fordi den aldri blir brukt..Pm om det skulle høres interessant ut. Mvy Rune Følid tror det blir litt for dyrt for meg med en så ny sykkel ellers hadde slått til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 ingen som er interisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Ca pris. Og er dekoren på sida klistermerke eller lakk? Sent from my LT26i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 det er lakka fra forrige eier , hadde det vært list hadde jeg tatt det av, ikke min stil , har bud på 25000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvino112 Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Er bilen solgt? og åssen er det med å bli møtt havlvveis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 hei kvino112 , har bilen enda bruker den daglig til jobb, skal bytte dynamo til helgen, tror du må komme ned til oslo hvis du er interisert det blir vanskelig å møte deg halvveis hvordan skal jeg komme meg tilbake da eller ta risken for bom tur som koster meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 bytte i E34 V8 sedan? Hva er det, 3liter? Mye rust på kjente steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB TURK BB Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 3L hvor kom det fra, du må lese annonsen før du skriver da dette er orginal en 320i coupe, litt rust på panser, litt rust på hjulbuer bak, og lutt rust på baklukle, ellers greit stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ute etter bra e36 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 solgt? visst ikkje, mulig å få bilder av der det er rust? og interiør? fikk ikkje svart på meldinga di, såå send bilder du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå