ZhilleN Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 BBS LM 18" Selges! Felgene har rullet noen km på gummi, fremstår som nye! Litt info : Foran : Dekkdim 225/40/18, dekkene er par mnd gamle følge forrige eier Bredde er jeg litt usikker på, men ser ut til og være 8,5" breie ( skal sjekkes ) Et er jeg også usikker på, men sitter bra på E36 ( se bilde ) Bak : Dekkdim 255/35/18, dekkene er ikke nye, men holder hvertfall en sesong til Bredde er jeg også usikker på her, men 9,5" tror jeg ( Skal sjekkes ) Et er jeg også usikker på men dette skal sjekkes opp _______________________________________________________________ Usikker på verdi, kom med bud! Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Pris..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Bud.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw32094 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Aner ikke hva dette er verdt jeg. Men starter med 3000 kr og jeg henter selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 4000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Budet er nå 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Syns dette er en smule useriøst.. Har prøvd å kontakte selger flere ganger nå å har det høyeste budet men han kan ikke svare på om han i det hele tatt vil selge eller åssen pris han vil ha.. Sånne annonser bør slettes i ikke legges ut dersom mann IKKE vil selge.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaen Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Helt enig med sistnevnte.. Alt for mange tokhoder her inne som har store forhåpninger om drittdelene sine og hva de er verd. Skriv hva dere vil ha og håp at noen gidder betale dette for bosset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Åja, javel ja så dere mener det ja, hmm... vet ikke hva som står som overskrift jeg, tror dere kanskje må ta dere en tur til opptikeren står tydelig ; SJEKKER INTERESSEN, derfor jeg skrev kom med bud men får jeg ikke 7 så selger jeg ikke, fornøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Nei, se det... Va det så vanskeli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Useriøs selger.. Sa han solgte de vis han fikk 7000 å det bydde jeg han men Svarte aldri på flere henvendelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Beklager at jeg ikke har svart på pm og her, men sånn ståa er nå så må jeg ha felga sjøl da jeg ikke har andre hjul enda grunnet boligbygging osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå