Popza Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hei. Ønsker å kjøpe 2-4 bremseskjold til min E36. Driver å pusser opp en E36, også fant jeg ut nå at jeg må ha nye bremseskjold. Noen som har/vet hvor jeg kan få kjøpt det? Hadde vært til stoooooor hjelp for meg! Kan hente i morgen Vestfold, buskerud, Oslo, evnt østfold/telemark. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Koster over 500kr pr stk nye, jeg kører uten. Sinnsyke priser:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Koster ikke mye på koed disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.e30 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Har bak nye til m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.e30 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Send pm om int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå