RS4 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Er på jakt etter en BMW M5, både i Norge og i Tyskland. MEN om jeg kjøper i Tyskland, er det noen form for NAF test? Hvilke firma utfører slike tester? Og er dem til å stole på? Kan jeg be selger (i Tyskland) ta en slik test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 TÜV test kan du jo ta der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 TÜV test kan du jo ta der nede Ja, og det er tilsvarende NAF?Er ikke det for å sjekke kvaliteten på f.eks bremsene/understellet osv om man skal godkjenne noe? Dem tar vel ikke sjekk på motor, lakk, skader, interiør osv...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 dem gjør det også ja. Men dem gjør også tester på bruktbiler osv. Onkel hadde sin på Tuv før den kom til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Hør med Grandahl bil i Sarpsborg. De er veldig behjelpelige på import av biler. Er jo på andre siden av landet for deg, men uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Har snakt med drømmebil her i Sandnes. Hørres som det er en bra kar det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Kjøper du M5'n hos en BMW forretning hadde jeg ikke vært så skeptisk. De er ofte Premium Selection sertifisert og der har man tilgang til taksten som blir tatt ved innbytte. Hadde ikke kjøpt hos en bakgårdsjappe i Tyskland ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Det var det ja. Har funnet en M5 som er intressang, men står ikke noe om BMW Permium Selection Sertifisert på nettsiden dems http://www.dg-automobile.com/ Her er bilen jeg ser på http://home.mobile.de/DGAUTOMOBILEDANNS ... _161358767 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Det er en fri handler så ikke en BMW forretning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå