blckwtr Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Ja, girkassen er som før... veldig skuffet, irriterer meg og blir lei meg hver gang jeg setter meg inn i bilen, er som en helt annen bil, som om jeg satt meg inn i en Toyota Corolla e.l.... veldig skuffet... bilen er en ting, men det går dessverre utover alle andre rundt meg...
2fast4u Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 For å si det slik så er vi i samme båt der.... Spekuleret hver dag på hva det kan være egentli..:/ Å jeg veet at den skal yte myyye mere.
2fast4u Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Her er en videosnutt av hvordan min oppfører seg. 525 dat chippet til 210hk 06mod med automatgear. Når jeg gir gass så øker turtallet fort og nekter å gire på lavt turtall. Når den drar som den skal så girer den ned og starter på ca 3000 omd og synker gradvis ned på turtall samtidig som draget og farten øker i bilen. Da sparker den virkelig fra seg. Her er en video om hvordan den oppfører seg for det meste. http://youtu.be/TAB9TCVUmDw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå