bmwespendn Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Da har man handlet seg en E91 Bmw. Rullet 100 000km og import fra Tyskland. Dette er min første bimmer da jeg kun har vært Audi frelst. Sa ja, spennende med nytt merke! Har mye planer for denne bilen på lang sikt. * 19" Felger (Bmw replica felger) * Soting av fram/bak lykter * Soting av alle side ruter + bakrute * Frontsplitter (Hamann) * Sideskjørt (Hamann) * Bakfanger med Duplex eksos * Led pærer interiør * Led i angel eyes, Tåkelys & Ryggelys * Msport gulvmatter * Coilovers * Krok svingbar elektronisk + noe mer etterhvært. Kom gjerne med innspill eller tilbakemeldinger! Legger ved bilde når jeg hentet den hos Strømmen Bilformidling 10 Juli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Da har man investert i 19" M6 replica felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Da har jeg gjort en stor bestilling til min E91. Som: - Angel Eyes 20w Cree - Hb4 20w cree grøftelys - Led pære kit til interiør - T10 Led cree high power til ryggelys - Grill/Nyre i blank svart - Sideblinkere Led sotet - BSR chip (184hk til 230hk) - Usb & Aux Bluetooth Det får holde for denne gang Neste bestilling blir det litt utvendig. Skal få lagt ut bilde underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Cool, fin bil! Spent på å høre hva du syntes om BSR når du får lastet den inn. Må du til leverandør for å gjøre dette eller får du boks i posten og laster inn SW selv? På hjemmesiden til BSR ser jeg ikke 2011 modellen lista, for min 2009 modell står det at BSR må laste inn SW selv, får ikke noen gjør-det-selv-boks. Ettersom jeg har skjønt så har BMW fra 2009/2010 kodet kommunikasjonslinken fra service-pluggen under rattet til hjernen så man ikke skal kunne drive med slik enkel triksing av SW. Så da må man kople seg rett på hjernen for å laste opp ny SW, med mindre man "knekker koden" og igjen kan benytte service-pluggen som før i tiden. Det er vel nettopp pga dette jeg på min 2009 modell ikke kan få en boks i posten som koples til service-plugg for å laste inn SW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Ja, sendte dem mail. Får vente og se! Har en kompis med samme bil bare i Automat kasse. Den funket ikke! Bilen gikk i "Nødmodus" og køddet. Så får se om det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Den laster Sw selv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå