Tsbusa Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Hei! (Bilen er svensk og innmomset) Har en grønn tilnærmet org WRX stående jeg vurderer å selge. Motor er i TOPP stand, kvitteringer for flerfoldige tusen i div service arbeid medfølger. Gear er tatt ut, mangler 2 gear. Mulig dette kan bli fikset før salg, eller selges med defekt 2 gear. (Uansett kjørbar). Interiør er i WRX, og tilnærmet strøken. Annet minus er litt fising i eksos. Er STi bakpotte. Tenkte meg ca 45 000,- slik den står, 50 000,- med gear innmontert men uten 2 gear. Ca 60 000,- med reparert gear. Bilen kan såklart registrerers. Tror det ville havne på ca 113 000,- når jeg sjekket sist. (Før alt. beregn) Bilen ble tatt inn ifra Malmø i Begynnelsen av Juni. Kjørte da ca 1200 plettfrie km hjem. km stand var vel 230 tusen km. Motor er tett og fin, reg reim++++++ skiftet ifjor sommer. Her er noen bilder av bilen. Bilen er fin og hel i karosseriet. Det visest på bilen og hvor god og tight den fortsatt er at den er tatt godt vare på. Alle papirer osv medfølger selvfølgelig. KAN byttest i noe med skilter. MC/Bil som kan være lett omsettelig evt. Gjerne til rundt 50 000,- eller lavere+mellomlegg. Ta kontakt her, mail: stenvangen (at) gmail.com eller sms på: 41551563 (Jobber mye så kan være vanskelig å nå meg på TLF, men svarer alltid mail og sms når jeg ser de). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå