Gå til innhold

Subaru Impreza WRX 2001mod V.S

Tsbusa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! (Bilen er svensk og innmomset)

Har en grønn tilnærmet org WRX stående jeg vurderer å selge.

Motor er i TOPP stand, kvitteringer for flerfoldige tusen i div service arbeid medfølger. Gear er tatt ut, mangler 2 gear. Mulig dette kan bli fikset før salg, eller selges med defekt 2 gear. (Uansett kjørbar).

Interiør er i WRX, og tilnærmet strøken.

Annet minus er litt fising i eksos. Er STi bakpotte.

Tenkte meg ca 45 000,- slik den står, 50 000,- med gear innmontert men uten 2 gear. Ca 60 000,- med reparert gear.

Bilen kan såklart registrerers. Tror det ville havne på ca 113 000,- når jeg sjekket sist. (Før alt. beregn) Bilen ble tatt inn ifra Malmø i Begynnelsen av Juni.

Kjørte da ca 1200 plettfrie km hjem.

km stand var vel 230 tusen km. Motor er tett og fin, reg reim++++++ skiftet ifjor sommer. Her er noen bilder av bilen. Bilen er fin og hel i karosseriet. Det visest på bilen og hvor god og tight den fortsatt er at den er tatt godt vare på.

1372139393679.jpg

DSC_0032.JPG

DSC_0034.JPG

DSC_0037.JPG

DSC_0042.JPG

DSC_0045.JPG

DSC_0046.JPG

DSC_0049.JPG

DSC_0050.JPG

Alle papirer osv medfølger selvfølgelig.

KAN byttest i noe med skilter. MC/Bil som kan være lett omsettelig evt. Gjerne til rundt 50 000,- eller lavere+mellomlegg.

Ta kontakt her, mail: stenvangen (at) gmail.com eller sms på: 41551563 (Jobber mye så kan være vanskelig å nå meg på TLF, men svarer alltid mail og sms når jeg ser de).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...