Christian_1992 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Heia Jeg skal kjøpe full M3 look til min 08 E90 - M3 Effektanlegg - M3 Frontfanger - M3 Bakfanger - M3 Diffuser - M3 Skjermer - M3 Kanaldeksler - Carbon deksler i frontleppe - M3 Panser (muligens) - Ac schnitzer håndbrekk-håndtag - Ac schnitzer stoff matter - Ac schnitzer bakrutesenker - Ac schnitzer eller org (Koffertspoiler) og i tilegg skal jeg ha Soting på alle 5 bakrutene forresten noen som vet hvor mye det koster for sot pr rute? er det noen som vet hvor mye det koster for å lakkere M3 delene? i norge eller i utlandet sånn ca Noen som har handlet styling deler fra utlandet eller kjørt ned til tyskland å fått det montert + lakkert der nede? Hvis noen vet om noen i Norge eller utlandet kan fikse alt dette så send meg en link! :D Setter pris på alle svar!!
BmwM46 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Så nettopp en som aventerte på finn , monterer og skaffer alt mulig , regner med du bor i krsand utifra profilen din:) De holder til på mjåvann sto det å hadde lagt ut bilder av noe av jobbene di hadde gjort
Dooh Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Betalte 1700 hos hurtigruta for de 4 bak. Bakrute var sotet original. Sent from my iPhone using Tapatalk
Christian_1992 Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 @BmwM46 jeg regner med at det var Auto Styling? jeg var ute å kjørte med sønnen til han som driver det i går fikk noen greie priser der @Dooh 1700? seriøst!? jeg trodde det kostet over 1000,- kr + mva pr rute jeg
Dooh Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Det jeg betalte i hvert fall Sent from my iPhone using Tapatalk
BmwM46 Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Agder Solfilm er effektiv å dyktig med riktig priser holder til i parken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå