Clevion Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Heisann. It is time! Nå skal fronten og bakenden byttes ut, fronten har en stor skade, mens bakenden har en et par stygge områder med riper. Jeg har sett noen filmer på youtube hvordan det skal gjøres, virker ganske straight forward, men jeg må bare spørre for og være helt sikker! Er det noe jeg må kjøpe med ekstra utenom front og bakfanger med PDC og lyktespyling, og tåkelys? Så også at det er en del luft hull og sånne greier som må settes på nye fangeren og tas av på den som sitter der fra før? Jeg skal ha på M-sport fangere, originalt er det facelift på bilen min. Og bør jeg prøvemontere før jeg lakkerer dem?
Hollabaloo Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Dette verktøyet er veldig hendig når man skal løsne plastklips uten å skade de: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Karosseri/Verktoy-for-panelklips-191426/
Clevion Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Dette verktøyet er veldig hendig når man skal løsne plastklips uten å skade de:http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Karosseri/Verktoy-for-panelklips-191426/ Den må anskaffes, tror ikke jeg har sånn fra før Noen andre som har noen innvendninger?
Mysemannen Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Indreskjermer framme til M fanger må du ha. koster noen hundre på Koed bak er de såpass like at der kan du bruke originale
Clevion Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Indreskjermer framme til M fanger må du ha. koster noen hundre på Koed[ Bilde ] bak er de såpass like at der kan du bruke originale Hva er forskjellen på di her og de som allerede sitter på bilen? Innerskjermer er vel innerskjerm uavhengig av hvilken "fanger" som skal på?
KBF Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Indreskjermer framme til M fanger må du ha. koster noen hundre på Koed[ Bilde ] bak er de såpass like at der kan du bruke originale Hva er forskjellen på di her og de som allerede sitter på bilen? Innerskjermer er vel innerskjerm uavhengig av hvilken "fanger" som skal på? Innerskjerm er innerskjerm ja. men innerskjermen har litt annan fassong på m-fangeren. tror du bør innvistere i et sett med slike fra koed eller ebay
Mysemannen Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Indreskjermer framme til M fanger må du ha. koster noen hundre på Koed[ Bilde ] bak er de såpass like at der kan du bruke originale Hva er forskjellen på di her og de som allerede sitter på bilen? Innerskjermer er vel innerskjerm uavhengig av hvilken "fanger" som skal på? Innerskjermene er delte, så det er kun fremre del du bytter, fangeren er en stor del av selve hjulbuen og de originale innerskjermene har fester som ikke passer på M fanger. Disse må du ha, trust me =p
Clevion Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Indreskjermer framme til M fanger må du ha. koster noen hundre på Koed[ Bilde ] bak er de såpass like at der kan du bruke originale Hva er forskjellen på di her og de som allerede sitter på bilen? Innerskjermer er vel innerskjerm uavhengig av hvilken "fanger" som skal på? Innerskjermene er delte, så det er kun fremre del du bytter, fangeren er en stor del av selve hjulbuen og de originale innerskjermene har fester som ikke passer på M fanger. Disse må du ha, trust me =p Okai Da skal jeg få bestilt et par når jeg skal kjøpe fangerne De er vel like lette og montere som fangerne i seg selv? Hva ligger de under på koed? Finner de ikke.
The Edge Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Legg inn delenummeret i handlekurv, da finner du dem. Må bruke delenummer uten mellomrom og bindestrek. Okai Da skal jeg få bestilt et par når jeg skal kjøpe fangerne De er vel like lette og montere som fangerne i seg selv? Hva ligger de under på koed? Finner de ikke.
Clevion Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Delenr finner du på GS' ETK Dissa koster vel litt mer enn par hundre lapper, til og med på ebay går de for 1500, noe jeg ikke gidder og bruke penger på.
Mysemannen Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Delenr finner du på GS' ETK Dissa koster vel litt mer enn par hundre lapper, til og med på ebay går de for 1500, noe jeg ikke gidder og bruke penger på. Stemmer nok det, betalte 1500 på koed. Vil mene det er ganske halvgjort å montere uten disse men det er absolutt du som bestemmer =P
Clevion Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Delenr finner du på GS' ETK Dissa koster vel litt mer enn par hundre lapper, til og med på ebay går de for 1500, noe jeg ikke gidder og bruke penger på. Stemmer nok det, betalte 1500 på koed. Vil mene det er ganske halvgjort å montere uten disse men det er absolutt du som bestemmer =P Sitter fangern så sitter den vel, er det ikke sånn det er da? Nei altså, jeg kjenner en som ikke har bytta skjermer og det ser bra ut på hans bil. Det mest optimale hadde vel vært og bare kjøpt ny facelift fanger og heller kjøpt en bil med M-sport senere, evt. M5
Clevion Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Jeg tror jeg arkiverer disse planene, og heller bytter ut fangern med ny facelift fanger, også setter igang noen andre digge planer som gjør at jeg ikke trenger og sette på M-sport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå