logitech974 Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Heisann alle sammen! Har for lenge siden funnet ut at det er kjedelig og bare få lyd ut av høyttalerene jeg har nede ved beina i bilen. Ikke er det høyt, og ikke er det fin lyd Så lurte bare på om dere hadde noen forslag til meg hvordan jeg kan gjøre det her? Tenkte og ha en Kicker comp c10 i tronken, 2 x 6x9 i hattehylla, og få kobla til høytaleren i dørene. Ut av dette tenkte jeg og koble kikcker-en og 6x9-ene på to forsterkere og få tak i en spiller med 2-el flere phono- utganger og legge opp 2-3 phono kabler hvis jeg senere skulle bygge annlegg, så ligger det klart Problemet mitt er at bilen er utstyrt med vader interiør og vil være forsiktig med dette og har ikke peiling på hvordan dørtrekk tas av (Pent og pyntelig ), hattehylla, lister og evt seter bak for å strekke kabler Noen som har noen gode råd hvordan dette kan gjøres, og kanskje forslag til forbedring av dett ? Har hørt klipsene på dørtrekket kan gå i stykker, hvor får jeg tak i dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå