Seppy Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Heisann! Idag fikk jeg en grusom lyd da jeg skulle rygge, forestill deg at en gnir kniv og gaffel på en tallerken! Jeg har ikke snøring på bil, verkstedene har ferie + at det er helg. En liknende lyd kom da jeg skulle kjøre framover, rytmisk lyd, skarp og skjærende. Dersom jeg kjører fortere, så minsker lyden og blir borte fram til jeg setter ned farta igjen til 35 og nedover. Jeg mistenker at det er bak. Noen som har forslag? Edit: Har en BMW 320i e36 '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Liten Stein/grus som har satt seg fast mellom bremseskive og bremseskjold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seppy Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Takk for tipset Kommer til å oppdatere tråden om hva som oppdages, da kan også andre som har liknende "symptomer" få en idé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Nå vet ikke jeg hvilken bil du har men jeg støtter teorien om stein imellom bremseskjold og skive. Eventuelt om håndbrekket ditt er av trommelbrems typen kan det være en fjær eller noe som har løsnet inni der. Tredje guess er utslitte bremseklosser og fjerde at det ikke har noe med bremsene å gjøre i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 høres ut som stein i bremsessjoldet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå