Dooh Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Jeg selger mine 18" felger som fulgte originalt med min E90. Sitter på splitter nye nankang dekk. Mener å huske at dekkene er 225 og 255. Felgene har vært plasti dippet, og kan leveres i svart hvis ønsket. Hvis ikke peller jeg bare av lakken før levering. Felgene har noen små riper, men ellers i veldig god stand. Holder til i Hedmark, men er ofte rundt Gardermoen området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Pris? Er veldig usikker på hva disse er verdt. Men nankang dekkene betalte jeg 5500 kr for og har kjørt rett under 100 mil på de. Så kom gjerne med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Må bare si at dette var noen svindyre nankang dekk du hadde klart å få tak i =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Må bare si at dette var noen svindyre nankang dekk du hadde klart å få tak i =) Det er mye mulig. Men ikke la det stoppe budrunden. Ville bare opplyse om hva jeg har betalt! Sent from my iPhone using Tapatalk kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Disse har nå gått fra å vurderes solgt, til at de må selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Skal til Moss å hente felger mest sannsynlig imorgen hvis noen skulle være interessert i å ta en titt. Vil helst bli kvitt disse fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Skal være i Moss i 19 tiden, og har tid til å møte noen før den tid for en titt. Evt på turen hjem til Gardermoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Opp Skal være på flissundet motorservice i morgen kl 8, og om det er noen i nærheten eller veien tilbake mot kongsvinger som vil ta en titt skrik ut! Må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Drar til sørlandet imorgen hvis noen vil ta en titt på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
o-byrbo Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hei! Har du solgt felgene enda? Hvor bor du i Hedemark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå