bmw520e39-99 Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Batteriet på min 99 520i har vært avkoblet i en uke nå, og i dag koblet jeg det på igjen og kjørte. Etter 20km stoppet jeg bilen for å fylle bensin, og da jeg da startet den igjen og kjørte om lag 500m begynte batteri-kontroll-lampen og lyse. Stoppet deretter bilen for å sjekke batteripolene, fant ingen feil der, og fortsatte å kjøre 4 mil, med ladelampen fortsatt lysende. Parkerte bilen i to timer, og på tur hjem begynte bilen å gå tom for strøm, speedometer, turteller og lys sluttet gradvis å fungere, og bilen begynte etterhvert å fuske noe voldsomt også. Da jeg hadde igjen ca. 3 mil å kjøre stoppet bilen helt. Og der står den desverre nå. Veit noen her inne om dette kan være noe annet en dynamoen, eller er det bare å sette i gang å bytte dynamo? Takknemlig for alle svar!
Clevion Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Samme symptomer som jeg hadde da dynamoen min røyk ivertfall, at batterilampa lyser, lys, speedometer og turtellen R slutter og funke osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå