beyeren Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Lufter godbilen min for evt bytte mot e30 eller rent salg Vis prisen er rett Prisantydning: 130.000 kr Eller inbytte i e30. Info om bilen: * Elektriske vinduer forran og elektrisk viipp på bakruter * Elektrisk Takluke * Elektronisk klima med aircondition * Criuse controle * Orginal Alarm * Carbon M intrument deksel med sølv ringer rundt målerene (nytt) * Sports skinn seter i svart * M girkule (nytt) * Multifunksjonsratt (litt utslitt på toppen) * Piggdekk på orginale bmw felger Styling * Full m-tec 2 (frontfanger, sideskjørt, bakfanger) * Carbon m3 gtr panser Med carbon emblem (Nytt) * Carbon m3 csl bak luke * Carbon addons på frontfanger * Rute senker * M3 speil * Linselykter med Angel eyes (nytt) * Lykte senkere * Facelift lykter bak * Gul lykte film på hoved lykter og grøfte lys (nytt) * Vindus streamer uten skift * Åpent filter og 4`5 bak potte som gir akuratt nokk lyd men ikke for mye * Valset av karroseri verksted Understell * Spax coilovers med 27 trinn i hardhet som er godkjent i vognkortet * Gs performance forsterkede svingarms foringer (nytt) * Gs performance forsterkede girkasse foringer med aluminiums hylser (Nytt) * Gs monza felger med senter lakert i candy rød (8.5 med 215.35.19 nankang ns2 dekk forran og 9.5 med 245.35.19 f.one dekk bak) (nytt) * Ombygget til felg mutter med blåe lugnuts (nytt) * Servo nylig byttet ut Løst og fast om bilen Ellers er bilen veldig tight å fin og kjøre og ligger på veien som en kule. Bilen vekker ekstremt mye oppmerksomhet og er veldig fin og se til. Den nermer seg nå 250 000 km men dette kan ikke legges merke til verken på ekstriør, intriør eller understell. Bilen er bygget om til mtech2 av gs bildeler i drammen og jeg har kviteringer på hva som er byttet ut og gjort med bilen til en nermere verdi av 80 000 kr pluss jeg har gjort en del selv også uten om så dette er en svært påkostet bil Er det noe du lurer på er det bare og spør men som sakt Må jeg ikke selge bilen men er litt gira på å få e30 igjen. forandring fryder iblant For mer info eller rett og slett en hyggelig bmw prat kan jeg kontaktes på 41606868, Beyeren@gmail.com eller her inne. Men for raskt svar anbefales telefon eller mail. Mvh Mads Beyer Bilen holder til i stavanger/Sandnes Bilder tatt idag, 24 juli 2013 Bilder tatt på forskjellige tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Rå bil! Hvilke svart farge er den? Og hvor får man tak i det panseret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brendee Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Hei. Jeg er interessert i e46 din ! Hva tenker du om en pris på 125.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brendee Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Nice bil ! Jeg kjøper den for 130? Er veldig interessert i den ! Kunne du lagt ut noen bilder innvendig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Rå bil!Hvilke svart farge er den? Og hvor får man tak i det panseret:) Tusen takk. Husker ikke i hodet hva navnet på fargen er men jeg skal sjekke opp i det. Panseret selges på gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå