torfinn91 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Noen som kan fortelle meg om det er tenningsmodul på en E30 325ix facelift?? Den vil ikke gnistre lengre og har prøvd å bytte, coil, svinghjulsensor, hjerne og til og med ledningsnett!! Skjønner ikke hva som kan være galt!! Hvordan kan jeg se om det er startsperre på den som kanskje har klikka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 nei det er ikke startsperre eller tenningsmodul, modulen ligger inne i hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Hmm.. hva fanken kan være galt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 kamsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Det er jo ikke kamsensor på disse motorene :/ Kun svinghjulssensor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 okay, snodig at det ikke hjalp å bytte alt da. Finnes det noen relè eller sikringer som kan ha noe med dette å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Jeg vet ikke :/ Har prøvd å måle diverse uten noe resultat :/ Noen som kan forklare hva som skjer når du vrir om tenninga?? Hva som styrer hva? Og hva som må funke for at den skal gnistre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå