Reset Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Kjapt spørsmål angående foringer til e30 banebil. Skal bytte alle foringene i bakstillingen, samt diff. Til diffen har jeg fått tak i av powerflex black series! Ser nå at BC racing bare selger traveres/ diff foriger i pakke. Er ute etter å høre deres mening om valg av foringer. Skal jeg kjøre powerflex over alt, eller akg med powerflex i diff, eller skal jeg i faen i powerflex foringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Har ingen erfaring med black series, den gule til diffen er hvertfall noe dritt. Akkg er solide saker, hvilken hardhet er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Har heller ingen erfaring med black series, men ett sikkert valg er AKG. Kjører selv med dette. Topp service får du og av Joacim på bc skulle du lure på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Har ingen erfaring med black series, den gule til diffen er hvertfall noe dritt. Akkg er solide saker, hvilken hardhet er det snakk om? Hørt negative ting om den gule jeg å. Men dem sier blackseries er bedre. Var snakk om 75(?) usikker på hvilken måleform det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 alu i alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå