Hansee Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Mulig det passer fra andre modeller uten takrails og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Ingen som har liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42805096&searchQuery=bmw Slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Nesten. Har sett'n, men takk for tips! Skal helst være wingbar eller annen type hvor feks sykkelststativ kan skyves på. Den du linker til har firkantrør som gjør det mer konpleks å flytte over det jeg bruker. Ikke minst støyer det en del. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Nesten. Har sett'n, men takk for tips! Skal helst være wingbar eller annen type hvor feks sykkelststativ kan skyves på. Den du linker til har firkantrør som gjør det mer konpleks å flytte over det jeg bruker. Ikke minst støyer det en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Kjøpte mitt på gs. Mener å huske det var overkommelig pris. 2 lapper kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Har bestilt nytt Thule med wingbar nå. Rett under to med hyggelig rabatt på Hellanor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå