JE Motorsport Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Bilen er ny i eske, kun tatt ut for bilder! Denne 1/18 modellen er produsert i 3000 eksemplarer for hele verden og alle er solgt! Denne er nummerert som nr 129. Selges HBO 850,-kr + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 Mener at også dette er første gang E34 M5 produseres som modell i 1/18 skala. Så dette er et skikkelig samlerobjekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 Er forøvrig produsert av Ottomobile på lisens fra BMW:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen! Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Åpning av dører, panser mulig? Innvendige detaljer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Åpning av dører, panser mulig? Innvendige detaljer? Dører og panser kan ikke åpnes tror jeg... Har bare hatt den ut for bilder.. Er faktisk noe regler/krav fra de ulike bilfabrikkene om de ulike modellene kan produseres med dette slik at det kan åpnes eller ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
316 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Ingenting kan åpnes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Det er blitt mer og mer vanlig at det ikke kan åpnes desverre... Vet bl.a BMW ikke godkjente div motorsportmodeller med mulighet for å åpne panseret! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurken Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Denne er jeg interissert i.. Skal du til Oslo en dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted August 11, 2013 Author Share Posted August 11, 2013 Denne er jeg interissert i.. Skal du til Oslo en dag? Tror det blir en tur på onsdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurken Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Kommer du innom da? Er den fin kjøper jeg den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Kommer du innom da? Er den fin kjøper jeg den. Hmm, oi det har glemt... Prøver til uka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts