JE Motorsport Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Bilen er ny i eske, kun tatt ut for bilder! Denne 1/18 modellen er produsert i 3000 eksemplarer for hele verden og alle er solgt! Denne er nummerert som nr 129. Selges HBO 850,-kr + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Mener at også dette er første gang E34 M5 produseres som modell i 1/18 skala. Så dette er et skikkelig samlerobjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Er forøvrig produsert av Ottomobile på lisens fra BMW:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Åpning av dører, panser mulig? Innvendige detaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Åpning av dører, panser mulig? Innvendige detaljer? Dører og panser kan ikke åpnes tror jeg... Har bare hatt den ut for bilder.. Er faktisk noe regler/krav fra de ulike bilfabrikkene om de ulike modellene kan produseres med dette slik at det kan åpnes eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Ingenting kan åpnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Det er blitt mer og mer vanlig at det ikke kan åpnes desverre... Vet bl.a BMW ikke godkjente div motorsportmodeller med mulighet for å åpne panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Denne er jeg interissert i.. Skal du til Oslo en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Denne er jeg interissert i.. Skal du til Oslo en dag? Tror det blir en tur på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Kommer du innom da? Er den fin kjøper jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Kommer du innom da? Er den fin kjøper jeg den. Hmm, oi det har glemt... Prøver til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå