Mariuse34 Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Morn! Min E39 Touring begynte å lekke bensin på passasjersiden etter jeg fylte full tank. Så vidt jeg har forstått er dette en rimelig vanlig feil på E39? Noen som har noen gode råd for hvordan jeg fikser det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariuse34 Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Jeg har nylig byttet flottøren/tankmåleren på samme side. Men den sitter over tanken. Kan det være den som lager lekkasjen, for eks at den ikke sitter slik den skal etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
termin Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Jeg hadde problem med at selve plasten faktisk sprakk en gang. Tettet med silikon midlertidig, noe som fungerte bra et år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariuse34 Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 Hvor sprakk plasten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
termin Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Dette her gjaldt E36. Sprakk i plasten som holdt selve bensinpumpen/tankmåler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariuse34 Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Det var tankmåler. Satt skjevt på, så foringer var ikke tett. Fikset nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts